Hneď na začiatok upozorňujem, že služba, o ktorej budem písať, nie je jediná a možno ani nie najlepšia. No koncept, ktorý ponúka, môže byť zaujímavý pre mnohé neziskovky….
Veľa organizácií využíva na získavanie zdrojov na svoju činnosť tzv. merchandising – teda predaj tovaru. Často ide o tričká či rôzne “reklamné” predmety, no predávajú sa aj eko-výrobky či dokonca virtuálne veci ako koza či ovca pre ľudí v Afrike…
Na Click For Webstore som narazil nedávno a zapáčil sa mi nápad predávať veci tam, kde máte množstvo fanúšikov, teda na Facebooku. A ich počet by niektorým neziskovkám mohla závidieť nejedna firma (viď FB stránky Slobody zvierat, Ligy proti rakovine či Greenpeace…).
Tak čo? Neskúsite? Alebo viete aj o lepšom riešení? Podeľte sa! 🙂
Igor Polakovič
Nabudúce: Ako príjmať dary na webe či Facebooku ľahko, rýchlo a profesionálne…
Like this:
Like Loading...
Related
About Igor Polakovič
Pracuje ako projektový manažér v Centre pre filantropiu n.o. na projekte zlepšovania darcovského prostredia na Slovensku. Fundraisingu sa venuje od roku 2002. Postupne "preskákal" viaceré kancelárie organizácie Greenpeace v regióne strednej a východnej Európy. Nakoniec na 2 roky zakotvil na druhej strane zemegule - na Novom Zélande. Tam viedol a rozvíjal oddelenie komunitného fundraisingu, ktoré je zodpovedné za 95% všetkých podporovateľov a generuje približne 80% príjmu organizácie. "Počas tohto obrobia sa nám podarilo zvýšiť počet získaných nových pravidelných darcov z 14.000/rok na 23.000/rok. A to v krajine menšej ako Slovensko", spomína Igor.
Po návrate na Slovensko sa pustil do rozvoja on-line darcovstva, založil darcovskú bránu pre neziskovky DARUJME.sk a pomohol na svet prvej poriadnej crowdfundingovej platforme StartLab.sk zameranej na projekty s vyššou spoločenskou hodnotou.
View all posts by Igor Polakovič
Leave a Reply